Csekklista a jó szálláshelyek választásához

Ha szállásadó vagy, ez a lista ARANYAT érhet Neked! Összeállítottunk egy listát valós vendég tapasztalatokból és igényekből, hogy mitől tartanak igazán jónak egy szállást a szállóvendégek.
október 25, 2023
Turbuk Ági

Csekklista a jó szálláshelyek választásához

Amikor belépsz egy szállásra, mik azok, amit először lecsekkolsz? 

Tisztaság? Fürdő? Van -e hajszárító? Milyen kemény/puha a matrac, ahol aludni fogsz? Van-e bekészítve bármi? 

Mindenki mást néz meg, hiszen más-más preferenciával rendelkezünk, máshogy szeretünk utazni, illetve más az inger-, és toleranciaküszöbünk. 

Szállásadóként sokkal kritikusabb mindenki, ha elutazik egy idegen szálláshelyre. Egyből összehasonlít, önigazol, vagy bosszankodik, de valójában tényleg fontos, hogy picit néha kitekintsünk a saját elképzeléseink mögül.

Érdemes néha változtatni, javítani, módosítani a saját magunk által jónak gondolt szolgáltatásokon, mert lehet, hogy a rettegett lepontozás mögött egy-egy könnyen pótolható hiány lapul, vagy az is lehet, hogy túlizguljuk, túl jót akarunk kínálni, és az egyszeri vendég mégsem értékeli annyira, mint amennyi áldozatot hozunk ennek érdekében.

Egy biztos, hogy vannak olyan elemei a jó szálláshelynek, ami soha nem lesz túl sok a vendégnek, de ha nincs, a csalódás borítékolható. (A lista VALÓS vendégtapasztalatok alapján készült) 

Nézzük a teljesség igénye nélkül a mi 10-es listánkat: 

  1. Egy jó MATRAC, ami ugyan egy súlyosabb befektetés, de az egyik legfontosabb kiadás. A vendégházba pihenni mennek az emberek, és senki nem szeretne derékfájással és kialvatlanul hazamenni. Az élmény sajnos sokkal tovább megmarad, és tuti, hogy azt a szállást nem ajánla tovább az ismerőseinek 
  2. Jó, kényelmes, tiszta ÁGYNEMŰ. Egyértelműnek tűnik, de sok szálláshely ajtaján belépve mégsem az…szóval jó minőségű, kényelmes, tiszta ágynemű!
  3. Jó (szállodai) minőségű PÁRNÁK, több méretben. Ne csomósodjon, na álljon össze, ne legyen túl lapos, vagy túl kemény. Ha van antiallergén opció, plusz pont.
  4. Makulátlan tisztaságú TÖRÖLKÖZŐK, a szálláshely jellegének megfelelően (ha jakuzzis, szaunás, akkor legyen plusz törölköző!)
  5. A bekészítésekről előző cikkünkben írtunk 👉 Legyen cukor, só és kávé a szálláson bekészítve? 
  6. Ha önellátó szállás, akkor tiszta evőeszközök, edények és tiszta új MOSOGATÓSZIVACS. Nem, nem az előző 5 vendég után ottmaradt szivacs, hanem egy teljesen új. Filléres dolog, cserébe a baktériumokat is kidobjuk az előző használt szivaccsal…
  7. KÁDKILÉPŐ. Ne a kikészített törölközőt kelljen a földre dobni.
  8. Elegendő WC PAPÍR. 
  9. FŰTÉS/HŰTÉS, ami elérhető a vendégeknek. Nem kell, hogy ők kapcsolgassák, de tudják valahogy jelezni, ha nem komfortos a hőmérséklet
  10. TISZTASÁG az egész szálláson. Hajszálak, morzsa, sár, és egyéb beazonosítatlan koszmaradékok nem tartozik egy olyan szálláshoz, amiért fizet a vendég. 

Ha hozzátennél a listához, írd meg nekünk a tapasztalataidat!

Amennyiben szeretnél ütős marketinget a szállásod felfuttatásához, keress meg bennünket! 30 perc ingyenes konzultáció közben megnézzük mire van leginkább szükséged ahhoz, hogy teljen a vendégházad!

Megosztom:

Facebook
LinkedIn
Email

Kalkulálj személyre szabott árat:

Olvass másról is: