Miből áll a szálláshelyek minőségi online megjelenése?
Mini útmutató & checklist 

Google Ads / Facebook / Instagram 

Google & Meta hirdetéskezelés

Az organikus növekedés egy vállalkozás esetében nem fenntartható stratégia. Ha igazán ki akarsz tűnni, akkor egy ütős marketing stratégiát kell összerakni és azt következetesen végigvinni.

Jelen lenni, reklámozni, megmutatni a valódi arcát a szállásodnak – ezek mind elengedhetetlen részletek. 

A fizetett online hirdetések 2 legnépszerűbb felülete a Meta és a Google ads, ezeken keresztül tudod a lehető legjobban célozni a potenciális vendégeidet.

Annyit már a legtöbben tudnak, hogy érdemes szegmentálni és célközönséget szűkíteni, plusz a Meta felülete még súgóval is rendelkezik, hogy hogyan kell egy hirdetést hatékonyan futtatni, úgyhogy nem is tűnik ez olyan bonyolultnak, egészen az első kampányig, ahol mégsem azok az eredmények jönnek, amit szeretnénk. 

Nem akarod ezt az egész macerát a nyakadba venni? Már megpróbáltad, de beletört a bicskád, és eleged lett az egészből? 

Nézzük meg együtt, hogy mi lehetne a szállásod számára a lehető legjobb stratégia, milyen büdzsével dolgozzunk, hogy elérjük a kritikus tömeget, kiket célozzunk meg, hogy abból foglalás is legyen!

Mit tartalmaz a hirdetéskezelés szolgáltatás?

Mennyibe kerül a Google és / vagy Meta hirdetéskezelés szolgáltatás?

90.000Ft+ÁFA/hó + hirdetési költség

Itt nincs posztolás a közösségi média felületeken, csak a hirdetéseket futtatjuk

Gyakori kérdések

Itt látod a  hirdetéskezelés szolgáltatással kapcsolatos leggyakoribb felmerülő kérdéseket. Ha valamire nem kapsz választ, keress minket a hello@vendeghazmarketing.hu email címen!