Vigyél romantikát a vendégeid életébe az INGYENES VALENTIN-NAPI ÖTLETTÁRRAL!

2024-12-04
szerző: Jesch Kata

USP – avagy a Te vendégházad miben a legjobb?

Minden vendégház egyedi. Hiába található ugyanazon a településen több is, hiába kínálsz hasonló szolgáltatásokat, mint egy másik szálláshely, hiába ugyanolyan színű a függöny mint máshol – nincs két egyforma magánszálláshely. Minden szálláshelynek van egy olyan egyedi tulajdonsága, egy olyan megkülönböztethető vonása, amely segít kitűnni a tömegből és megtalálni a vendégeket.

Megosztom:

Facebook
LinkedIn
Email
Jesch Kata

Mi a USP?

A USP, az angol Unique Selling Proposition kifejezés rövidítése, amit magyarul leggyakrabban egyedi terméktulajdonságnak nevezünk. Ez a tulajdonsága szálláshelyednek, amely kiemeli a többi közül és amellyel még személyre szabottabban érheted el a leendő vendégeidet. 

Hogyan találhatod meg szálláshelyed USP-jét?

A szállásod foglaltsága folyamatos foglalkozást igényel. Ahhoz, hogy jól készítsd el hirdetéseidet és posztjaidat, meg kell találnod a szállásod USP-jét. 

Íme pár tipp, hogy hogyan találhatod meg: 

  1. Fogj egy papírt és írd fel rá szálláshelyed összes jó tulajdonságát, jellemzőit, aspektusát. Ezek után rangsorold őket, hogy szerinted melyik tesz Téged a legkülönlegesebbé és egyedibbé a piacon.
  2. Kérdezd meg vendégeidet, hogy miért a Te szálláshelyedre esett a választásuk a konkurenciával szemben. Ennek sokféle oka lehet: a személyed szimpatikus, a szolgáltatásaid változatosak, a környezet különleges, az adott időszakban volt a környéken egy kihagyhatatlan esemény, stb. 
  3. Ezután listázd a konkurenciádat és azok kiemelkedő tulajdonságait is. 
  4. Hasonlítsd össze, hogy mi az, amiben a konkurenciádnál jobb vagy.
  5. Amiben Te jobb vagy, az lesz a USP-d. Ezt kell fejlesztened és konzekvensen kommunikálnod.

Hogyan kommunikáld USP-det? 

Ha megtaláltad a szálláshelyed USP-jét,  ezt tudtára is kell adni ezt a meglévő és leendő vendégeidnek. A cél, hogy ha ezt a szót/jellemzőt hallják, a Te szálláshelyed jusson eszükbe róla. Ezt leginkább a folyamatos és konzekvens kommunikációval érhetjük el. A USP a legfőbb üzeneted, eköré épül az arculatod, a szövegeid, a hirdetéseid.

Amennyiben úgy érzed, hogy segítségre van szükséged a USP-d megtalálásában, részletes elemzéssel tudunk benne segíteni, keress minket elérhetőségeinken

Megosztom:

Facebook
LinkedIn
Email
Jesch Kata

Olvass másról is:

marketing

USP – avagy a Te vendégházad miben a legjobb?

Minden vendégház egyedi. Hiába található ugyanazon a településen több is, hiába kínálsz hasonló szolgáltatásokat, mint egy másik szálláshely, hiába ugyanolyan színű a függöny mint máshol – nincs két egyforma magánszálláshely. Minden szálláshelynek van egy olyan egyedi tulajdonsága, egy olyan megkülönböztethető vonása, amely segít kitűnni a tömegből és megtalálni a vendégeket.

Tovább olvasom »

Töltsd meg szálláshelyedet vendégekkel!

A szép & működő weboldal és social média jelenlét elengedhetetlen a Vendégek megszólításához. Segítünk, hogy a legtöbbet hozhasd ki szálláshelyedből az online térben is!