Röviden, hogy egyszerűen beazonosítson a leendő vendéged, bármelyik platformon is keres a szálláshelyedre.
Nincs is annál nagyobb bosszúság, ha egy hasonló nevű vendégházba landol a vendég, mert nem biztos abban, melyik a tied. 😅
Ezt ugye mindenképp el akarjuk kerülni, de ha a döntés felé akarjuk terelni a látogatókat, sokkal nagyobb bizalmat szavaz az adott szálláshelynek MINDENKI, ha rendezett, átlátható felületekkel, egyértelműen kommunikációval találkozik.
Az egységes arculat (és itt egy pillanatra megemlítenénk az egységes stílust is, ami a vendégházadat kell, hogy jellemezze, de erről majd később) megnyerő, nyugalmat ébreszt, és pont ezt akarjuk elérni, hogy minket válasszanak. Minden ponton azt kell sugározni, hogy az ott töltött éjszakák csak kellemes perceket fognak okozni, és ez már az első benyomásnál kezdődik.
A mai „görgető” világban szinte láthatatlanná válnak azok a szállások, akik nem a minőséget tükrözik már az első pillanattól fogva.
Túl sok rozzant, dohos, régi bútorokkal telezsúfolt, fantáziátlan szállásba futott már bele mindenki élete során, és ez ma már egyre kevésbé eladható, reméljük eljön az a pont, amikor végleg eltűnnek.
A lényeg, ha rendezett, tudatos, álom-vendégeket szeretnénk, akkor tegyünk azért, hogy ez az egyre növekvő tábor a mi szálláshelyünket is feltegye a radarjára.
Az egyik kezdeti lépést, ami tulajdonképpen szintén az arculathoz tartozik, amikor kiválasztod a szálláshelyed nevét. A lehető legjellemzőbbet célszerű választani, de ha mégis létezik már hasonló nevű, stílusú szálláshely, törekedj a saját egyediségedet megtalálni, és a zászlódra tűzni.
A Te, és a szálláshelyed története egyedi – ezt mindig büszkén kommunikáld-, ettől leszel más, mint a többiek.
Ha megvan a tökéletes név, fontos, hogy a logó, a színvilág, a betűtípus mind-mind ezzel rezonáljon és tükrözzön Téged, a történetedet, a céljaidat.
Bármennyi platformon is vagy fenn a szálláshelyeddel (közösségi média, weboldal, blog, szállásfoglaló portálok), fontos, hogy ugyanazt a logót, színeket használd, illetve ugyanazokkal a (profin fotózott!) képekkel/videókkal legyél fent. Persze lehetnek eltérések a platform sajátosságait figyelembe véve, de az összkép egységes kell, hogy legyen.