Az alábbiakban összeszedtem 10 olyan hibát, aminek kijavítása kulcsfontosságú ahhoz, hogy a vendégek ne elriadjanak szálláshelyedtől, hanem foglalni akarjanak!
1.Üdvözöljük
Biztosan sok helyen találkoztál már azzal, hogy egy weboldal nyitóoldalán az “Üdvözöljük honlapunkon!” szöveg fogad. Töröld gyorsan, ha ez Nálad is így van. A leendő vendéged információért érkezett, nem felesleges szövegért.
2. Nem reszponzív
Ma már a weboldalakat majdnem 90%-ban mobilról nézik meg az emberek. Ha az oldalad nem reszponzív, egyből mást keresnek.
3. Megtalálja a látogató, amit keres?
Elég egyértelmű a navigáció, a menüsor? Megtalálja, hogy vihet-e kutyát, mennyibe kerül egy éjszaka, van-e reggeli? Ne feledd, a weboldaladra információért jönnek a leendő vendégeid, és ezt az információt a lehető leghamarabb meg kell kapniuk.
4. Modern design
A webdivat is változik.. ha egy 20évvel ezelőtti honlap megjelenéssel próbálod lenyűgözni leendő vendégeidet, akkor van egy rossz hírünk: nem fog sikerülni. Tarts lépést a korral – újítsd meg weboldalad designját!
5. Lejárt információk
Megbízhatatlanságot sugall, ha egy aktualitását vesztett promócióval találkozik a látogató. Mindig legyen weboldalad tartalma naprakész!
6. Kapcsolatfelvétel hiánya
A látogató megtalálja a telefonszámodat, e-mail címedet azonnal? Ha nem, gyorsan javítsd! A telefonon, e-mailben érdeklődők 60%-ából foglaló vendég lesz!
7. Jogi információk
Nagyon fontos, hogy weboldaladon megtalálhatóak legyenek az adatvédelemmel, foglalási feltételekkel kapcsolatos tájékoztatók, a házirend, valamint a hivatalos üzemeltetői adatok. Ez erősíti a bizalmat, és visszatartó erő a “nem megfelelő” viselkedésű vendégek számára.
8. Hol található a szállásod?
Meglepő, de nagyon sok szállás weboldalán keresni kell hogy földrajzilag hol található. Gondolj bele: látsz egy Facebook posztot egy kellemes szállásfotóval, kattintasz a weboldalára és csak keresed és keresed és keresed hogy hol található. Nagyon bosszantó. Írd körbe pontosan már a nyitóoldalon: melyik település, milyen tájegység (pl. Tarján, a Gerecsében, Tatabányától 5km-re), valamint legyen egy Google térkép is az oldalon!
9. Olvashatatlan / nem „árvíztűrő” betűtípus
Bizonyára Te is találkoztál már olyan írott betűtípussal, amit nem lehetett elolvasni. Lehet, hogy jól néz ki, de ha olvashatatlan, akkor bukod a vendéget. Miért? Mert információért érkezik a weboldaladra, és ha nem kapja meg gyorsan, akkor mást fog választani!
Hasonló a helyzet, ha olyan betűtípust választasz, aminek nincsenek magyar ékezetes betűi. Ilyenkor a pótlás egy egyszerű betűtípussal történik, ami teljesen idegen lesz a szemnek. Mindig nézd meg, hogy a választott betűtípusban megjelenjenek az ékezetes betűk. Ezt a legkönnyebben az “árvíztűrő tükörfúrógép” vicces szókapcsolat beírásával tudod legkönnyebben ellenőrizni.
10. Magára hagyott weboldal
A weboldal egy szuper eszköz a foglaltság növelésére, ne hagyd magára! Frissítsd a tartalmakat folyamatosan, tegyél fel csomagajánlatokat, promóciókat, új látnivalókat, hogy lássák a leendő vendégeid, hogy érdemes menniük, mert mindig készülsz nekik valami különlegessel!
Ha úgy érzed, hogy javításra szorul weboldalad, keress meg bennünket!