ÚJ EXTRA CSOMAGOT KÉSZÍTETTÜNK! 
2025-06-04
szerző: Jesch Kata

Havidíjas weboldal karbantartás: Átverés vagy valós szükséglet?

Sokan azt gondolják: a frissítés csupán pár kattintás, vagy marketing fogás: Miben nyújtana többet egy havidíjas karbantartási csomag, mint amit egy felhasználó saját magának is elvégezhet?!

Megosztom:

Facebook
LinkedIn
Email
Jesch Kata

A WordPress a világ egyik legnépszerűbb, legrugalmasabb tartalomkezelő rendszere, a legtöbb weboldal ebben készül, ezzel dolgozunk mi is. Sok helyen olvashatod, hogy a WordPress weboldalak karbantartása elengedhetetlen a zökkenőmentes működés és a felhasználói élmény biztosítása érdekében. Felmerül a kérdés: valóban szükség van a WordPress weboldalak karbantartására havidíjért, vagy csupán egy újabb marketingfogásról van szó? Nézzük meg!

A weboldaladat úgy képzeld el, mint egy autót. Az autódnak is szüksége van takarításra, olajcserére, elavult alkatrészek javítására/cseréjére. Ha valaki neked megy és összetöri a karosszériát, akkor azt is javítani kell. Ezekre, ha nem figyelsz, akkor az autód előbb-utóbb használhatatlan lesz – a légkondi csak meleg levegőt fúj, a karosszéria elrohad, a motor meghal. Pont ugyanígy történik a WordPress weboldalakkal is. Ha nincs folyamatos karbantartás, előbb vagy utóbb, de elkezd hibajelenségeket produkálni, majd leáll.

A frissítés pár kattintás, minek fizessek érte?

Sokan azt gondolják: a frissítés csupán pár kattintás, vagy marketing fogás: Miben nyújtana többet egy havidíjas karbantartási csomag, mint amit egy felhasználó saját magának is elvégezhet?!

A megfelelő karbantartási szolgáltatás nem merül ki a frissítés gombra rányomással, hanem összetett feladatok kerülnek elvégzésre: a felesleges fájlok takarítása, a bővítmény-kompatibilitások figyelése, teljesítmény/sebesség optimalizálás, a keretrendszer frissítése, a tárhelybeállítások megfelelősége, biztonsági mentések, vírus- és betörésvédelem – plugin rések javítása, emailezés karbantartása, tárhelyszolgáltatóval történő kapcsolattartás, stb.

Ezek mind szakértelmet, tapasztalatot és lelkiismeretes hozzáállást igényelnek. Meg lehet tanulni? Meg. Rengeteg – az alapoktól történő – tanulással, utánajárással, problémamegoldással, több száz óra belefektetett energiával. Mert lehet hogy a frissítés gombra rendszeresen rányomsz, és működik a weboldalad gond nélkül, de ha érkezik egy PHP frissítés, a weboldalad nem lesz elérhető, azt sem tudod, hova fordulj… Ergo ha a weboldalad jó (szakmai) kezekben van és naprakész, akkor nyugodtan alszol.

Karbantartási csomagok? Nem csak egy lista, amin végig kell menni?

A szálláshelyek karbantartási csomagjainak kialakításánál a szállásadók igényeit vettük figyelembe, így a technikai karbantartás mellett egyes csomagokba bekerültek olyan elemek is, amelyeket elkészítünk, beállítunk, megírunk (blogcikk, felugró ablak, facebook poszthoz kép, kuponkód beállítása, hírlevél kiküldése, stb.). Nézzük a csomagokat:

  1. Basic: Akinek másra nincs szüksége, csak biztonságban szeretné tudni a weboldalát, nincsen foglalási rendszere a weboldalon, valójában csak egyfajta statikus névjegyként funkcionál az oldala.
  2. PRO: Annak a szállásadónak alakítottuk ki, aki gondolkodik előre akciókban, csomagajánlatai változnak, kuponkódokat ad, stb.
  3. Exclusive: Azoknak a szállásadóknak szól, akik komplex marketing stratégiával dolgoznak, saját foglalási rendszerrel, személyre szabott ajánlatokkal, hírlevélküldő rendszerrel.

Árak és ami mögötte van – avagy spórold meg a grafikus díját pro vagy exclusive csomagunkkal!

Vannak szezonális ajánlataid? Vannak közösségi média oldalaid? Hírlevélküldő rendszered?

Ha igen, tudod, hogy ezekhez szükséges a vizuális megjelenítés is. Pro és Exclusive csomagunk nem csupán weboldalad biztonságát szolgálja, hanem elkészítjük felugró (popup) ablakodat tetszőleges tartalommal, beállítjuk kedvezményeidet, és elkészítjük hirdetésed képét is.

Egy grafikus  elemenként 5-15 ezer HUF-ért készíti el ezeket az elemeket, a mi csomagunk viszont tartalmazza ezeket is! Spórolj akár több tízezer Forintot havonta!

Nézzünk egy példát: februárra, a szerelmesek hónapjára kampányt indítasz a következő elemekkel: különleges pezsgő és csokoládé bekészítés 02.07 és 02.16 közötti időszakban, és egész februárban 20% kedvezményt adsz minimum 2 éjszaka foglalás esetén. Erre szeretnél futtatni 2 féle Facebook/Instagram hirdetést, szükség van egy kedvezményes időszak beállítására foglalási rendszeredben, valamint a weboldaladra 2 felugró ablakra, hogy ott is tájékoztasd a látogatóidat az ajánlatodról. A 4 kreatív elkészítése darabonként 5000 HUF, nem beszélve arról, ha szeretnél egy köszöntő kártyát is a vendégeknek erre az alkalomra (újabb 5000 Ft), és ha más állítja be a kedvezményes időszakodat, annak is lehet plusz költsége. A pro csomaggal egyből megspóroltál 15 000 HUF-ot.

Gondold át, hogy mire van szükséged!

Karbantartási csomagjainkat kifejezetten szálláshelyek számára alakítottuk ki – ha bizonytalan vagy, hogy melyikre van szükséged, keress minket elérhetőségeinken, segítünk!

Megosztom:

Facebook
LinkedIn
Email
Jesch Kata

Láttad már ezt az extra tudásanyagot?

Olvass másról is:

Töltsd meg szálláshelyedet vendégekkel!

A szép & működő weboldal és social média jelenlét elengedhetetlen a Vendégek megszólításához. Segítünk, hogy a legtöbbet hozhasd ki szálláshelyedből az online térben is!